Fotoväggen

Ikväll bestämde jag mig för att börja fixa med min fotovägg jag planerat otroligt länge. Så jag började med att skriva ut 52 bilder sen när alla var utskrivna och torkade så började jag sätta upp dom. Planerade inte alls utan satte bara upp alla lite random. Just nu ser det lite småkonstigt ut för den är verkligen inte klar på långa vägar, har massor av fler bilder som ska upp också. Sen så kunde jag inte få en bild som gjorde bilderna rättvisa för de är tokmörkt ute och min lampa är svag och med blixt funkade det inte alls.

Men jag lovade Alice bilder, så laddar upp de två bästa bilderna jag fick sen får jag ta nya bättre imorgon efter skolan eller så :)


Kommentarer
Postat av: alice

SV: den bilden är några veckor gammal och japp det gör jag ibland :F hihihi men nu har jag använt mina..

2011-11-30 @ 23:40:01
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Amanda

ååååh jag vill också ha en sån :O :d

2011-12-03 @ 22:23:18
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0