Glömsk

Glömde helt och hållet bort att jag tvättade idag och kom inte på det förräns för tio minuter sen. Ilade ner fort och la över allt i torktummlaren och för första gången gick jag igenom tvätten och hängde upp de som inte ska tumlas. Senast var det nämligen så att jag fick ge tre superfina tröjor till min nioåriga lillasyster för tydligen krymper kläder som inte ska tumlas. Kan även tillägga att två av dessa tre tröjor hade jag hunnit använde en gång.

Ska iaf starta tummlaren det första jag gör när jag vaknar, för jag vet att det inte är bra att ha maskiner på under natten! Känner för att skriva detta till er mest bara för att jag är otroligt stolt att jag klarar av att tvätta och bädda själv nu. HELT SJÄLV! Utan hjälp! Behöver inte oroa mig alls, kommer klara mig fint själv tills jag dör!

Håhå, denna har vi kört med innan, men inte nu. För jag klarar allt själv!


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Har man en häst som är duktig på att smita från hagen så hade det varit självklart att ha en grimma på, men finns det ingen annan sån anledning så vill jag helst inte ha grimman på :)

2011-11-19 @ 20:46:27
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0