Godmorgon

Nu när jag ändå var tvungen att starta datorn på morgonen kan jag slänga in en godmorgonhälsning :)

Börjar skolan om cirkus 30 minuter och har rätt så bråttom just nu, men mitt word-dokument krånglade massor så det tog lite tid. Går i skolan till halv tre sen tror jag att jag antingen ska hem direkt eller så går jag ner till kyrkan och sätter mig och läser eller något. Vi ledare samlas sedan kvart i fem och jag måste nog hjälpa till att fixa fika först om jag känner Bengt och Mattias rätt ^^ Sen är vi klara där vid sju-halv åtta och då drar jag direkt hem och äter och chillar lite och vid halv tio cyklar jag in till stan och möter upp Johanna och Elin sen går vi på Breaking Dawn premiären! SJUKT TAGGAD! :D

Kan bli så att jag skippar kyrkan idag och åker hem och sover, det är ifall jag är trött efter skolan för jag vill inte vara trött på bion :)


Kommentarer
Postat av: Carro

DRICKA MASSOR AV KAFFE INNAN :D:D:D

2011-11-15 @ 15:38:08
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0