Hemma

Kom hem för lite mer än en timme sen och de var som alltid urmysigt med Alice. Kan prata med henne om nästan allt och de är skönt för de är aldrig någon obekväm tystnad utan pratet flyter på och tiden springer iväg. Sen som vanligt hittar vi alltid på busigheter, men såna är vi och de får man ta ;) Fick supergod kaka och kaffe♥, kapslarna till kaffemaskinen var slut så jag mådde lite dåligt för de hehe.. Kan även tillägga att kurt är på plats efter lite om och men xD

Nu ska jag alldeles strax krypa i säng, klockan ringer någon gång mellan 10:30-11:00. Ska hinna duscha innan vi åker till stallet vid 12. Alla hästarna ska ut tillsammans på en tur, men mer om de imorgon. Nu ska jag skriva ner alla mina bloggidéer :)

Älskar denna bilden på mig och alice, söta som få ;)! & ja, mitt älskade "lilla" gips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0