Piggare

Skulle försöka dra mig till skolan imorse så jag satt mig nere i köket och tänkte "ifall jag kan dricka upp detta glaset med vatten utan problem så åker jag". Tror ni jag kunde dricka ett ynka glas med vatten utan att må illa och vilja spy? - nej. Har inte ätit något som stannat i magen sen i måndags och de var en macka och två-tre tuggor sallad. Har testat att äta soppa, macka, blåbär och druckit massor av vatten. Haha inser nu hur onödigt det är att jag sitter och berättar om att jag är sjuk.

Under dessa dagarna har jag iaf mestadels legat nerbäddad i antingen min säng eller soffan och kollat på serier och filmer. Sen har jag spelat lite spel också. Men jag har kanppt kunnat röra mig för varenda gång jag reser mig så skär det till i hela huvudet. Har ju inte fått i mig tillräckligt med vatten och utan vatten funkar jag verkligen inte. Så mitt huvud dödar mig nästan lite :/

Startade bara mammas dator en snabbis för jag kunde inte öppna ett mail på min mobil så jag tänkte att jag kunde slänga in en hälsning här så ni vet att jag lever :) Så ja, jag lever och mår liiite bättre än i tisdags och igår. Men bra mår jag inte på långa vägar tyvärr :/ Men får hoppas att jag mår bättre under dagens gång så jag kan åka till skolan imorgon :) Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och se vad det finns för filmer på tv. 

Hittade denna bilden och insåg att det är dags för disneyfilmer, bästa botemedlet när man är sjuk ;)
Tumblr_lt2ku822m01qh6p5eo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Hanna

hemskt att vara sjuk :( krya!

2011-11-24 @ 13:49:06
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: alice

krya på bebbuu <3

2011-11-24 @ 19:37:03
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0