Praktik och soffliggande

Det var rätt lugnt på praktiken idag, fick börja med att byta mat och vatten till alla djuren. Var tvungen att byta till fåglarna vilket inte var så kul för jag tycker fåglar är skitobehagliga och läskiga xD Men det gick iaf bra och hamstrarna var supersöta! Sen fick jag använda prissaken och sätta pris, vilket faktiskt var kul. Sen fick jag hjälpa till med lite olika småsaker som att ställa ut varor i butiken, slänga kartonger, packa upp och kolla till djuren. Fick även hjälpa lite kunder att hitta olika saker, kändes skönt att jag är rätt hemma med olika fodersorter och var dom är bra på eftersom vi har katter hemma och i princip hela min släkt har hundar! Den sista halvtimmen fick jag skrapa lite akvarium och fyfan va läskigt det var xD Jag hatar fiskar, tycker dom är skitläskiga och vissa av dom anföll mina händer.. Fick fixa hos en minihaj och fyyyysatan var rädd jag var :( Slutade sedan vid två och då fick jag skjuts hem av Louise så jag slapp helvetesbussen, det var supertrevligt som vanligt! :D

När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på lite Toy story 3 med Wilmis och sen har jag legat där i flera timmar. Är verkligen inte frisk utan är helt utmattad i kroppen, har hosta och världens huvudvärk. Så jag kände att jag inte klarade av stallet idag tyvärr :( Är det kvar till imorgon stannar jag hemma så jag någon jävla gång kan bli frisk!

Ska iaf skriva klart det sista på mitt arbete och sen ska jag dricka massor av honungste och kolla på film! :)

En sånhär minihaj ville äta upp mig.

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Aaah, hon är hur snygg som helst :D

2011-11-21 @ 22:35:48
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0