Blogg

Härom dagen slutade jag läsa flera olika bloggar pga jag bara kikade igenom dom då och då och nästan aldrig läste ordentligt. Har några jag fortfarande läser för jag tycker dom är riktigt bra eller för att de är mina vänner och jag vill läsa. Kan lika gärna dra vad jag tycker gör en blogg bra och vad som får mig att sluta läsa den. Så slipper ni undra!

* Personlig - tycker om bloggar med känslor. För en blogg helt utan känslor eller egna åsikter kan vem som helst driva, går att byta bloggare utan att de egentligen märks!

Egen stil - gillar bloggare som kör sitt eget race, inte tar efter alla andra utan skriver precis vad de själva vill och känner för!

* Bloggar för er skull - man ska blogga för sin egen skull och inte för läsarna. Hatar att läsa "kommentera annars får ni ingen uppdatering" i slutet av varje inlägg. OTROLIGT tröttsamt och jag tycker bara det är patetiskt. Här får ni kommentera om ni vill och orkar ni inte och har ni inget att säga kan ni helt enkelt bara låta bli. Jag blir självklart glad av respons men jag bloggar inte för er skull utan för min egen och för jag tycker de är kul. Och enligt mig är de så de ska vara.

* Inga bilder - klarar inte av att läsa bloggar med oändligt mycket text och inga bilder, tappar intresset direkt och orkar inte läsa!

* Provocera - tycker verkligenverkligenverkligen inte om när folk provocerar, både irl och på internet. Usch, patetiskt som tusan och att man gör det för att få läsare gör det bara värre!

* Otrevliga - hatar när man frågar något och personen i fråga svarar snäsigt och otrevligt tillbaka även fast man själv varit trevlig. "Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad".

* Skryt - tycker inte om när folk skryter och försöker leka bättre än alla andra. 

* Falska - tycker inte om att folk irl spelar en roll och är falska, och att göra det på en blogg är nästan lika illa.

Mest saker jag inte tycker om men det är för att jag gillar bloggar för olika saker. Fastnar för vissa saker och det är olika varenda gång. & ta inte detta så hårt, det är mina åsikter och andra tycker helt olikt mig. Förresten, ifall ni tror att ni har en blogg jag skulle gilla så kan ni slänga in en kommentar så kikar jag in, spelar ingen roll alls ifall det inte handlar om hästar alls. Läser faktiskt knappt några hästbloggar längre!

Och jag är inte så dömande som jag verkar ifall ni tycker det efter de ni läst, skulle verkligen aldrig kommentera något elakt på era bloggar!

Kommentarer
Postat av: elwira

"* Bloggar för er skull - man ska blogga för sin egen skull och inte för läsarna. Hatar att läsa "kommentera annars får ni ingen uppdatering" i slutet av varje inlägg. OTROLIGT tröttsamt och jag tycker bara det är patetiskt. Här får ni kommentera om ni vill och orkar ni inte och har ni inget att säga kan ni helt enkelt bara låta bli. Jag blir självklart glad av respons men jag bloggar inte för er skull utan för min egen och för jag tycker de är kul. Och enligt mig är de så de ska vara."



TACK! Äntligen nån som tycker som jag :') HATAR när folk säger "ska sluta blogga för ni kommenterar ju aldrig" -__-' man får inte lust att kommentera pga de heller...

2011-11-28 @ 14:37:41
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0