Saker ni kanske inte visste

* Jag har en personlig blogg INGEN vet om, där skriver jag allt jag vill. Saker som är så personliga att inte ens min mamma, pappa och min bästa vän vet om. Saker jag känner som jag aldrig skulle säga till någon. Klagomål och saker rakt från hjärtat.

* Jag hatar människor som spelar korkade för att folk ska tycka dom är söta(?). Så otroligt patetiskt och jag kan verkligen inte umgås med såna människor.

* Hatar även när folk säger/skriver "ta de lugnt!" när man är otroligt lugn. Tillägg på detta hatar jag också när folk frågar om man är sur fleera gånger fast man säger nej, då blir jag till slut sur!

* Jag knäcker fingarna, tårna och nästan allt annat HELA tiden. Låter superhögt och irriterar väldigt många men jag kan inte sluta!

* Jag är väldigt duktig på skådespeleri, hur duktig är man inte om man lurar folk en hela dagar att man mår superbra när man är helt trasig inombords?

* Jag skriver otroligt snabbt på datan men inte när någon kollar vad jag skriver för då fokuserar jag mer på det!

* Jag är otroligt rak på sak och vill jag säga något jag tycker så virar jag inte in det i långa komplicerade meningar utan jag skriver direkt vad jag tycker och tänker.

* En del anser att jag är bortskämd och när någon säger det blir jag oftast skitsur utan att jag visar det.

* Jag har otroligt svårt att lita på människor för jag har blivit sviken många gånger och det finns ingen jag någonsin skulle säga allt till.

Det blev en hel del punkter trots allt. Ville ge er en chans att lära känna mig bättre!



Kommentarer
Postat av: sara

varsågod :D

2011-11-26 @ 00:00:33
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0