Seg dag

Haft en otroligt seg dag. Sov tills tolv, städade av lite i huset, plockade i och ur diskmaskinen, tvättade lite utav mina kläder och kollade lite på tv. Sen gjorde jag frukost och efter ett tag kom Linn och hennes vänner hem och då kollade vi på X-men first class. Till er alla som inte sett den, se den. Och tycker ni den suger så är det något fel med er. Sen har jag fått agera chaufför till min lillasyster, dubbla gånger. Men det var rätt skönt med frisk luft. Har sedan gjort vanliga sjukissaker, hostat, vilat, druckit för stora mängder med te, spelat, lyssnat på musik och kollat på kassa tvprogram. Nu ska jag starta ännu en film eller kolla på lite bones, ska bara ner och göra lite te först.

Imorgon ska jag faktiskt dra mig upp till stallet och jag tänkte rida ut en lite längre runda. Fast med sadel denna gången så jag kan trava lite utan att vara nära på att åka av! :D Ska få tummen ur och klippa hans man igen också, den växer ooootroligt fort! Får se om jag får klippa bort lite av luddet i öronen, lite skägg och hovskägget med. Så han ser lite mer städad ut, ser lite ruggig ut just nu om jag ska vara ärlig, fast han är otroligt söt :)

En bild från när jag klippte hans man i somras! Klipper alltid hackigt neråt sådär först om den är lång, bara för att de inte ska bli ojämt och för att jag inte ska råka klippa den superkort någonstans xD


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha supercoolt eller hur ?

;D

2011-11-18 @ 23:40:10
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0