Snöbilder

Tydligen ska det nog bli en vinter som de var -09, vilket är okej. Alltså inte lika mycket snö som förra året. MEN, sen kan man ju inte vara hundra på att detta är sant! Går aldrig att lita på vädret.. Men jag hoppas iaf på att få ett par dagar med ordentlig snö så jag kan få några fina bilder på mig och Poppe :)

Har nämligen tokfina snöbilder som Louise tog på mig och Suppan detta och förra året. Hade varit kul att ha liknande med Poppe! De var tiden jag testade att ha raklugg och brunt hår, hehe! Och på den tider hade jag också en liten stor häst som var helt fantastisk..




Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag mätte Suppan för ett par veckor sedan. Hon är "bara" 152 cm, lilla pållen <3

2011-11-26 @ 10:13:10
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0