Tisdag

Gick i skolan till halv tre, stannade kvar på extratimmen efter för att komplettera ett grupparebete. SJÄLVKLART fick vi inget gjort utan de slutade med att vi flamsade runt med alla som var där. Sen kom Per och Fia till skolan och vi tog sällskap ner till kyrkan där vi chillade ett tag, fixade fika sen hade vi konfermanderna. Sen efter tog jag och Per en promenad och jag kom hem för ett litet tag sedan. Fint att ha någon att prata med allt om, vänner som han är tokbra!

Är lite nere nu faktiskt för nästa onsdag ska jag på begravning. En fin väns begravning och fan va ont de för i hela mig. Jag tänkte helt ärligt från början inte gå, för jag hatar att behöva inse att han inte finns mer. Men som Mattias sa så är han min vän och han skulle nog tycka om att jag var där..


Kommentarer
Postat av: elwira

sv; VISST!!!!!!!

2011-11-29 @ 23:07:11
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0