Trött tjej & ovärt inlägg!

Jag tror inte ni förstår hur trött jag var efter skolan? La mig i soffan och låg där från att jag kom hem tills klockan fem då vi åt middag, sen la jag mig i soffan igen och lite innan sju gick jag upp på mitt rum och la mig och sov tills nyss. Brukar bli pigg efter att sova ett litet tag men jag är fortfarande lika trött och har världens bultande huvudvärk... Startade bara datorn för att kolla en sak och nu har jag kollat det så nu ska jag lägga mig och sova igen. Hoppas verkligen jag är utvilad imorgon annars så är jag verkligen sjuk! (vilket jag faktiskt vet att jag är utan att jag erkänner det) Nu ska jag iaf som sagt gå och lägga mig i min otroligt mysiga säng, SOM JAG BÄDDADE SJÄLV IGÅR!

Vet liksom inte om jag nämnt för er innan att första gången jag bäddade min säng helt själv var i somras.. Hehehe (pinsamt). Men det är inte mitt fel, det är mina otroligt grymma föräldrar som är så grymma att jag helt enkelt inte kan göra det lika bra. För tydligen är inte att lägga lakanet på fel håll bra nog..

Nu ska jag sluta tjata och sova, GODNATT :) Imorgon ska jag förresten städa hela dagen varesig jag är sjuk eller går i skolan. Så ingen uppdatering antar jag!

Ännu en sak att tillägga, jag är sjukt otroligt jättesugen på mjukglass. Även fast jag fryser supermycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0