Anisette, Dattan och Suppan

Jag vet att en del av er som följer bloggen har följt mig länge, sen jag höll till på det som då hette bilddagboken. Vissa har följt mig sen jag hade den lilla vita new forest Ponnyn Anisette, andra sen jag hade den halvgalna skimmlen Dattan och andra har följt mig från det att jag hade skäcken med blåa ögon Suppan. Och en del av er har bara följt mig från nu när jag har Poppe :)

Men ja, ni som följt mig sen jag hade dom andra tre kanske undrar lite vart dom är och hur dom har det. Så jag tänkte slänga in en liten textbit om hur det är med alla tre, för jag håller kontakt med deras ägare så jag vet hur mina vänner har det. Vilket är otroligt skönt för dessa tre hästar betyder väldigt mycket för mig!

Anisette som jag hade till slutet av sommaren -09 är nu 18 år, fyller 19 år i maj nästan år. Hon hobbyrids mest som jag fattat det och får leva livet hos Julia. Hon har också varit ute på någon tävling men tävlas inte speciellt ofta. :)
Anisette och jag sommaren -09


Dattan eller Midkogs Dartanjang som han heter åkte från mig sommaren -10 är nu 16 år. Han rids och tränas och tävlar en del med Malou. Har för mig att dom startat LB tillsammans och det verkar bara gå framåt. Detta är en ponny som hoppar som en gud, men han är riktigt svårt.
Dattan och jag sommaren -09



Magic Surprice eller Suppan som jag kallade henne åkte från mig i april -11 är nu 8 år. Hon är helt igångsatt efter skadan och har börjat hoppa för ett tag sen. Nu har Jannike och Suppan varit ute på två pay & jumps om jag inte har helt fel? Det går framåt och dom hopptränar och jag har sett filmer och Suppan ser superlycklig ut.
Suppan och jag April -11


Hoppas ni tyckte om den korta uppdateringen ni fick av alla tre. Undrar ni något så kan ni slänga in en kommentar så kan jag fråga Julia, Malou eller Jannike :)

Kommentarer
Postat av: Malou

Gud är bara förnamnet! :D Ser ut som ni kommer väldigt fort på hoppbilden i detta inlägget, har jag rätt? :)<3

2011-11-11 @ 23:44:28
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Carro

kan du inte fråga om du får lägga upp någon bild på dom nya ägarna och hästen.. malou och jannike har jag iofs sett mycket men inte julia! Men om du vill asso, gärna från alla tre :)

2011-11-12 @ 08:36:01
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: Okej :P kunde inte heller skritta honom i början men det gick i och för sig snabbare än två veckor att lyckas med det :) Men det är väl för att han har svårt att acceptera nya ryttare oavsätt vem och när. När folk hoppar upp på honom så beter han sig i stort sätt på samma sätt fast nu är han ändå tryggare och kan skritta utan problem men trav skulle aldrig gå x).

2011-11-12 @ 11:25:01
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Jannike

En fin pålle står i Eslöv och väntar på en Majja att komma och hälsa på ;)

2011-11-12 @ 12:50:03
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0