Utseende

Jag är verkligen inte utseende eller modefixerad. Jag bryr mig inte om trender utan har på mig de jag gillar och de jag trivs i. Tänkte säga lite saker jag gillar och tycker är urläckert! & yes, bryter lite mönstret och sånt och skriver om något helt annat än jag brukar. Hope you like it!

Ögonbryn - Snygga ögonbryn för mig är kärlek. Blir så mycket snyggare att ha snygga, välplockade och ifyllda ögonbryn. Jag själv fyller alltid mina ögonbryn även fast jag kanske bara ska till stallet, stoooort måste för mig! Formen jag har på mina ögonbryn nu älskar jag, passar mig peeerfekt! (ska visa er någon dag när jag orkar ;))

Skor - Mig ser man oftast i ett par converse och de är personliga favoriten för mig! Har otroligt många par men just nu använder jag bara ett speciellt par, dom är nämligen så otroligt ingånga så dom är supersköna! Dr Martens är en annan favorit för mig och funderar på att köpa mig ett par för dom är verkligen skitsnygga! Sen har vi allas älskade Jeffrey Campbell's skor. Fyfarao vad dom glittriga är läckra. Verkligen ursnygga men inte fasen hade jag orkat gå runt i dom en hel dag ;)


* Piercingar - hehehe, jag själv har 4 piercingar och en töjning i öronen och två andra piercingar. Tycker vissa piercingar är supersnygga på rätt personer. De tuffar till allt och tex. smiley som jag har är helt ärligt något av de charmigaste jag vet!


Ringar - hehehehihihihöhöhö, jag ÄLSKAR ringar. Stora, små och massa fina detaljer. Gosh så fint de är! Verkligen urläckert att blanda tuffa och söta ringar. Ska ha döskalle och rosett på samma hand på måndag, finfint!


Bulle - ni vet sån uppsättning, bulle kallar jag det iaf? xD Tycker iaf det är suuupersnyggt och jag har det väldigt ofta för de är både snyggt och skönt när man har lite längre hår som gärna är i vägen! Sen är det snabbt fixat och dom behöver inte vara sådär hårda och perfekta, gillar lite slarvigare! Sen kan man göra de ännu snyggare genom att tupera luggen och de andra håret som oftast sitter rätt stramt annars, håret ser mycket tjockare ut då! Sen kan man göra snygga saker med luggen som att tupera den extra eller göra inbakad fläta. SUPERSNYGGT!


Halsdukar - äääälskar stora halsdukar i olika färger, så sjukt fint och mysigt ! Har faktiskt stickat två stycken själv, en GIGANTISK jag nästan försvinner i som är kanonbra att rida i och en annan lite mindre som jag har annars :) (ska nog sticka en till snart fast roligare färg)


Stickat - Åh, stickade tröjor är ett stort ♥ för mig. Så otroligt snyggt och finns så många olika varianter. Ska in till stan om ett tag med mami och leta nya snygga stickade tröjor. Finfint!

Hoppas ni tyckte denna typen av inlägg var roligt med, roligt att skriva iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0