Besviken

Jag är otroligt besviken på mänsligheten. Eller just nu mest en del människor i Kalmar. Först av allt en brand, sen mord och sen döda en liten fyraåring? Sorry, men gränsen är nådd. För JÄVLIGT länge sen. Nu vill jag bara bort. Jag är uppväxt här och att detta händer här, i denna lilla stad?! Eller ja, vart som helt egentligen. Det är fan inte okej. Jag blir så arg, rent ut sagt förbannad. 

Vill bara säga till alla som förstör att dom förstör inte bara andras liv, utan sina egna. Och dom borde skämmas och buras in långtlångt härifrån. För jag vill fan aldrig se dom igen. Fan va sur jag är.

Säger hejdå för ikväll, är så jävla förbannad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!!


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: okej :/

2011-10-20 @ 21:35:28
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: alice

SV: jo toy klarar momenten! kanske inte längningar.. Men sen ska ju piloten har tillräkligt med IQ att komma ihåg ett program :D

2011-10-20 @ 23:47:19
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0