Dansar, fastän hjärtat brister.

Varför sluta leva bara för det gör ont? Varför sluta leva bara för det kanske egentligen inte känns värt att leva för tillfället? Orkar inte fundera längre. Tänker bara leva och låta tiden gå. Tänker leva och visst, jag tänker tänka. Men tänker inte fundera på varför. För det finns aldrig något bättre svar än därför. För varför är en dum fråga och därför är ett minst lika dumt svar. Det bara är så helt enkelt.

Tänker fortsätta som nu och skita i vad andra tycker och tänker, för vad spelar det för roll om hundra år? De valen vi gör idag är bara det som formar oss som människor. Alltså ifall jag gör dåliga val är det bara jag som får betala för det i slutet. Ingen har något med det jag gör att göra. Dom kan bara hålla tyst och även fast det jag kanske gör inte är det jag borde göra så spelar det ingen roll. För det kommer precis som allt, glömmas bort.

Years from now, you will find that the things you held dear, were all trivial to the core. All of those silly little things you cared about meant nothing, and the naive quest for perfection was a giant fucking waste of time.
I wish you well on your pursuit of being.
- jco'cv

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Jaha vad coolt! jag själv har aldrig testat det så jag ska egentligen inte säga så mycket men as coolt ju! kanske är det vara något man tror eftersom det känns omöjligt.. Kanske ska jag testa samma sak och se hur vi lyckas :).

Allt kämpande som man tillsammans med hästen gör med sadel och träns kanske sitter i sig när man väl rider utan utrustning :D

As coolt verkligen!

2011-10-22 @ 10:23:35
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: kanske är det allas tanke att det ska vara omöjligt men att man kanske har större band med hästen än vad man tror, hästen kanske tror mycket mer på en men att man distraheras av all utrustning?

Har man kämpat riktigt hårt och verkligen tror på hästen som betyder mest? :) <3

2011-10-22 @ 11:48:11
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Du är alldeles för snäll <3 Får mig alltid att le :D <3

2011-10-22 @ 18:33:37
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0