Hur jag är som person?

Såhär ser jag mig själv som person, och såhär försöker jag vara. Dom som verkligen känner mig får väl hojta till om det är tokfel ;)

Jag är väldigt glad och positiv hur jag än egentligen mår och min gladhet smittar offtast rätt lätt av sig. Jag är väldigt flamsig och flummig, men jag är bra på att lyssna när man behöver prata. Jag är väldigt klantig, lyckas med saker verkligen ingen annan skulle lyckas med. Social är jag med och jag är lätt att prata med, det är inte tyst speciellt ofta när man är med mig ;) Jag är utåtriktad och har väldigt lätt att ta kontakt med människor jag inte känner, spelar ingen roll vad det handlar om. Jag ställer alltid upp för mina vänner vad det än handlar om, det antar jag är en av mina bästa egenskaper..

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Är det något ni undrar över är det bara att fråga så svarar jag så fort och bra jag kan :)

Eftersom jag aldrig riktigt fastnar på bild och jag inte vill skrämma bort alla mina nya läsare med heltokiga bilder får det bara bli en på.. tjaaa, ja min tröja och mitt hår ;)


Kommentarer
Postat av: Varg

Jag tror bestämt att jag är fotografen?

2011-10-08 @ 22:34:48
URL: http://polarisering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0