Modehuset

Idag har jag spenderat all tid efter skolan på modehuset med min vapendragare och min bästa vän Alice. Hon skulle shoppa och hon hittade massor med fina saker. Vill ni veta vad får ni kika in på hennes blogg som finns bland bildlänkarna :) Jag köpte ett nagellack för att fixa klart min mobil som nu är superguldig och väldigt fin! Sen köpte jag ett ljusblått flätat läderarmband. Som wilma så fint sa "bästishalsband", fast dock är det lite kort för halsen men det sitter fint på min handled! Sen blev det en fin 12 mm vit töjning Alice köpte till mig i stan. Hittade lite på modehuset som jag vill testa och så, men det orkade jag inte nu för min plånbok säger att jag ska till gbg och liseberg i helgen så lönen får vänta tills dess ;)

Typ som den högra, fast mer än dubbelt så stor ;)


Kommentarer
Postat av: Zandra I

SV Majja: Hihi jaa jag var lite stolt över honom faktiskt ^_^ kommer några failbilder längre fram sedan oxå från våra missar ;) Åh tack snälla du, det värmer att höra! =D

2011-10-05 @ 21:28:03
URL: http://horselife.blogg.se/
Postat av: Jakob

Vill du inte sälja dina gamla töjningar? (aaaa) hahah

hur stora är dem?

2011-10-06 @ 22:07:57
URL: http://stylegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0