Nostalgi

Satte mig i soffan efter vi käkat och till min stora lycka så var barnkanalen på och Tarzan hade precis börjat! Kollade på denna film hur många gånger som helst när jag var liten och självklart älskade jag den. Det är en sån film man måste ha kollat på när man var liten. Satt självklart och storlipade delar av filmen för den är så otroligt fin och jag gråter toklätt när jag kollar på filmer! Det var fint iaf, och det var otroligt mysigt att sitta uppkrupen i soffan med min fina lillasyster.

Sen måste jag bara säga filmer som ALLA borde sett, nu eller när man var liten. Ett tillägg är att man ska se uppföljare, väldigt viktigt! Jag är glad som föddes på 1900-talet så jag slipper dom nya och kassa disneyfilmerna. Dessa är så galet mycket bättre.

Harry Potter (viktigaste av alla)
Lejonkungen
Balto
Peter Pan
Bambi
Tarzan
Pongo & de 101 dalmatinerna
Robin Hood
Micke & Molle
Alice i underlandet
Aristocats
Herkules
Oliver & Gänget
Askungen
Dumbo
Pinoccio

Som ni kanske förstår kan listan göras otroligt lång. Men det är VIKTIGT som bara den!


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Hihi, gäller att vara driven! Underbara mål du har också, skåne är ett bra hästställe! Jag hade aldrig kunnat tänka mig o bo någon annanstans (A) ;D Kryllar av hästar här! Lycka till med dina mål :D

2011-10-26 @ 22:42:11
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Hhihi, försöker att alltid svara! Glömmer mig ibland, och då skäms jag ju helt (A) xd Tack så mycket - än en gång :D:D

2011-10-26 @ 23:36:53
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag köpte Lejonkungen på DVD för ett par dagar sen :)

2011-10-27 @ 16:37:23
URL: http://waruikokoro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0