Ögonkli

Den för ovanligheternas skull snälla doktorn tog bara prov på ögat och sa att jag skulle ha en salva som bedövar så det inte kliar lika mycket och tvätta med ljummet vatten. Hon sa att det inte fanns något hon kunde göra förrän hon visste vad det var för något. Får iaf svar på torsdag men förhoppningsvis har det blivit bättre tills dess och annars får jag pencillin eller så :) Får hoppas på det bästa för de svider, kliar och bränner i hela ögonen för tillfället.. Måste även tillägga att som pricken över iet så haltar jag fram... I fredags när jag hoppade av tror jag att jag landade lite fel eller så var det när jag höll på att trilla av som jag skadade något i knät? Kan iaf knappt stödja på det och ifall jag gör det så gör det väldigtväldigt ont!

Nu väntar jag på att mamma och stefan ska komma hem med käk och ögonsalva. Ska sedan plugga lite till ett biologiprov imorgon ifall det är så att mina ögon är bättre, vilket jag hoppas på. Sen ska jag försöka lägga mig i tid igen och hoppas på att inte ha lika stora problem att somna som igår. Svårt när det hela tiden kliar i ögonen nämligen..

Var bara tvungen att visa er en smickrande bild från när jag senast hade ögoninflammation. Dock pallrade jag mig iväg till skolan iaf, men denna gången är det värre & ögonen helt rödsprängda med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0