Poppe 14/10

Red ut med Alice och Toy barbacka på ett mysigt fleecetäcke! Skrittade först ner till fårhagen sen galopperade vi tre backar där och hehehehe. Jag höll på att trilla av, hängde verkligen helt på sidan och kom knappt upp för jag skrattade så galet mycket xD Sen skrittade vi iaf ner till stubbåkern där vi galopperade två sidor och där hade jag en halvtossig ponny som studsade som bara den för han ville springa snabbare. Han var iaf fin och mjuk och verkligen igenomriden. Alltså hade gårdagens arbete gjort nytta! :D Sen skrittade vi tillbaka och i stallet fick jag ursöta bilder på honom men jag hittar fortfarande inte min mobilsladd...

Bild från när jag red barbacka i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0