Slaktad mun

Jag kom hem från göteborg runt halv elva igår? Men jag kom inte hem förrän elva för jag och Per gick lååååångsamt hem fastän att regnet öste ner! Orkade iaf inte slänga in ett inlägg men jag gör det nu så ni vet att jag lever och att jag inte dog i någon karusell eller så.

Måste förresten berätta om det jobbigaste idag. (mycket text om min hemska tandläkare, avråder er från att läsa) Vid 08:00 hade jag tandläkartid och min bror hade samtidigt. Han fick självklart den ursnälla och försiktiga medans jag fick hon som äger stället. Och hon är snäll, men inte lika försiktig, sen frågar hon flera frågar när hon har händerna i min mun. Sen tvingar hon mig alltid att ha den stora kameran och då önskar jag bara att jag vore tio år och slapp ha dendär dumma kameran med plast runt som skär i munnen :( Iaf så gick det bra hos tandis. Dom konstaterade SOM VANLIGT att jag har för tight mellan tänderna och nu så hade jag tom fått ett hål pga det. Eller ja, det var ju för jag inte kommit åt att borsta ordentligt :/ Hon köttade iaf lite i min mun sen fick jag åka tillbaka till skolan för att sedan komma tillbaka vid 16:00.

När jag kom tillbaka skulle dom laga dedär dumma hålet. Eftersom det var emellan två kindtänder fick dom köra dubbel bedövning och hehe, de gjorde ont :( Sen fick jag ligga med öppen mun i över en timme . Nu är min mun helt slaktad och det gör otroligt ont :( Senast jag var hos tandis hade ju samma sak hänt, för ett år sen. Fast en tand bakåt på andra sidan och då hade jag otroligt ont i två dagar! :(

Nu ska jag packa upp mina väskor ifrån helgen sen ska jag kolla himym och försöka sova supertidigt! :D Tänkte slänga ihop ett kortisinlägg när jag orkar. Vilket lär bli lite senare när jag hoppat i min pyjamas och borstat mina stackars gaddar! :D

Från senast vi var ute på äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0