Det finns en person som betyder något enormt för mig. En person jag känt lite över två år, det kanske inte är speciellt lång tid men det känns som vi varit vänner i en evighet. Denna personen är den som får mina dagar är bli ljusa när det är helt grå, den som fortfarande bryr sig när jag är en bitch för jag mår så dåligt, den som får mig att skratta och verkligen må bra. Denna personen är en av de vänner jag verkligen aldrig kan förlora, för utan henne skulle jag inte klara mig. Utan henne hade så många dagar varit alldeles gråa och tomma från skratt. Denna personen kan få mig att få alldeles ont i magen av skratt och få tårarna att spruta när jag egentligen mår som sämst. Hon kan få mig att släppa allt för ett litet tag och verkligen må helt bra. För med denna personen så känner jag mig trygg, jag känner mig mer hemma med henne vid min sida. 

Denna personen är min andra halva, hon är min vapendragare, mitt toppmongo och hon är min patrik. Hon betyder så mycket för mig och jag vet att vi alltid kommer hålla ihop. Det vet jag för att hon har lyckats laga mig när jag är som trasigast, när jag egentligen borde ligga på marken i  tusen bitar. Denna personen heter Alice Ida Karin Jonasson och hon är min allra bästa vän. Jag älskar henne utav hela mitt hjärta och jag lämnar henne aldrig.

Kommentarer
Postat av: alice

fan vad jag älskar dig majja <3

2011-09-14 @ 12:25:01
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0