Tiden läker inte alla sår.

Vissa sår läks aldrig. Vissa sår är sånna som är så djupt att vad man än gör finns dom kvar. Dom får kanske en sårskorpa men den klias upp eller så faller den av, det börjar iaf alltid blöda igen. Tiden kan inte läka alla sår, det är omöjligt. För ifall tiden hade kunnat läka alla sår hade jag inte känt såhär, jag hade aldrig mått såhär dåligt. 

Alla ni som säger att det blir bättre med tiden kan sluta, för jag mår inte bättre av att ni ljuger mig rätt upp i ansiktet. När det inte gör lika ont och såret är för ett litet tag skyddat av sårskorpan låt mig då slippa smärtan för ett tag. Men glöm aldrig att när sårskorpan klias bort eller faller av, då gör det ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0