För många ord - för lite tid

Just nu är det väldigt mycket på gång, nästan lite för mycket om jag ska vara ärlig. Tidsuppfattningen är som borta och dagarna blandas ihop helt och hållet. Lite för mycket att göra och för lite tid samtidigt som det är för lite att göra och för mycket tid. Orkar inte hålla koll på allt och det gör bara saker jobbigare. Psyket är som en berg o dalbana och vissa dagar vet jag knappt ut eller in. Jag försöker bäst jag kan men vissa dagar kan man bara inte räcka till och dessa dagar verkar vara fler än de jag faktiskt räcker till. Men det blir bättre, eller jag hoppas det iaf..

Bloggen har lagts åt sidan nu på senaste tiden och jag har så himla mycket jag vill dela med er. Ridpass där ponnyn nästan varit mer i luften än på marken där han samtidigt gått som en klocka, om hur stor Iris blivit och hur hon får mig att le med hela hjärtat, bilder på dendär storastora hästen som är tokfin, bilder på Poppe där han är så vacker att det nästan inte går att se på honom, citat som är så klockrena att man nästan inte kan sluta läsa dom, dagar som är så tomma men samtidigt så bra, långa promenader som fått mig att må bra för ett litet tag och vänner som är så bra att man önskar att man kunde stanna här för evigt och låtar, låtar som skär i hjärtat och samtidigt läker en nästan helt och hållet. Men just nu mina kära vänner så finns inte tiden, tiden att dela allt detta med er är just nu så liten att jag knappt hinner tänka på att skriva något innan den tiden försvinner, innan något annat måste bli gjort och mina berättelser hinner inte bli nedskrivna här.

Men jag lovar er, jag ska försöka skriva oftare och visa bilder som jag tagit eller bilder från min tumblr, jag lovar.




Kommentarer
Postat av: elwira

svar; då kan du inte sett speciellt många eller dig själv för den delen ;ooo



btw älskar din tumblr <3

2012-04-21 @ 21:24:17
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0