29 timmar kvar

Bloc Party – Banquet - grym låt.

ungefär 29 timmar kvar tills jag flyttar. det beror helt på om jag åker vid 09:00 eller tidigare/senare. men ska försöka sätta mig i bilen vid 09:00 så man kommer fram i lagom tid och hinner landa lite hemma hos pappsen i Malmö innan jag behöver åka till Svedala för att skriva kontrakt på boendet. flyttar inte in förrän till helgen för jag vill landa ett par dagar innan hos pappa och hänga lite med Irpan.

har en hel del kvar att göra men går väl upp relativt tidigt imorgon (idag) och börjar tvätta direkt och sedan packar det sista så snabbt som möjligt för sedan börjar packningen av mitt rum. alltså det som får stanna här tills vidare och inte ska med till Svedala direkt eller alls. har väl nästan hälften kvar så det är en hel del att fixa imorgon. sedan på kvällen är det filmmys med familjen och försöka komma i säng vid bättre tid än den senaste tiden så jag orkar en tidig bilfärd på 3-4 timmar.

men nu ska jag godnattmysa med mina sötaste kattungar och sedan måste jag sova om jag ska orka den stressiga morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0