come on skinny love what happened here?

det är farligt att sitta uppe lite längre än man egentligen borde, sitta men såndär musik som påminner mig om dig och det skär lite i hjärtat. att se dig med någon annan är som ett oförberett slag i magen, som ett handlöst fall och det värsta är veta att du aldrig kommer bli min. att alla mysiga stunder, fina sms och underbara samtal är borta. jag kommer aldrig få höra ditt otroligt söta fniss som alltid får mig att börja skratta, jag kommer aldrig få känna mig trygg i dina armar igen, jag kommer aldrig känna din varma kyss mot min panna och jag kommer aldrig få vara din.

jag önskar kunde vara som många andra, lika djup som en barnpool och inte djupare än alla hav sammanlagt. att jag kunde våga känna kärlek och inte stöta bort den och förstöra allt för mig själv. jag önskar jag var den personen som jag en gång var då allt var lätt och jag inte tänkte igenom allt hundra gånger innan jag bestämde mig..

Florence + The Machine – Never Let Me Go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0