en smockfull väska senare.

istället för att packa, tvätta och städa så gick jag med linn och tanch till bussen. på vägen hem mötte jag adam och kritan så jag var med dom i cirkus två timmar. när jag kom hem pratade jag musik med stefan i nästan en timme. sedan gick jag upp med all tvätt och började vika och packa. vek allt så litet som möjligt, packade ned det perfekt så inget utrymme gick till spillo och det slutade med att en rätt så stor resväska blev smockfull och jag är inte ens klar.. imorgon ska ännu mer tvättas och sorteras sen ska ännu mer kläder packas ner och jackor osv ska också ner. packade även skor idag, och jag tror det bara blev sju par + de jag ska ha på mig när jag åker. och sen packades självklart det som köptes idag(igår?)!

som ni förstår är det en del att fixa innan jag flyttar och jag sitter uppe sent in på natten och går upp rätt tidigt på morgonen för att hinna med allt.. men nu ska jag iaf kika på ett avsnitt av the walking dead medan jag skriver upp resten som ska packas! imorgon tänker jag ta en liten sovmorgon för att samla krafterna inför en hel tvätt och packningsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0