Förstörd dygnsrytm

Igår stod det tvätt på schemat ännu en gång fast denna gången tvättades lindor, schabrak och boots. Tar med mig typ fem-sex schabrak sen får det räcka, vill jag ta med fler så gör jag det nästa gång jag åker hem. Fyra set med lindor åker också med så det blir kalas. Efter jag tvättat så hjälpte Alice mig att linda ihop lindorna och reda ut dom från den stora knuten. Sen myste vi med kattungarna, åt, kollade på film och sedan följde jag henne hem. Sen när jag kom hem fortsatte jag packa långt in på natten som den senaste veckan... Är väl ungefär halvvägs klar och jag måste lägga på ett kol nu...

Ikväll ska jag iaf vara med Carro, aplänge sedan sist och jag måste verkligen träffa henne innnan jag drar. Men innan dess måste jag redigera bilderna på kattungarna, maila dom, duscha, slänga i en maskin tvätt, käka och ringa ett par samtal så jag har lite bråttom nu och måste börja direkt! :)

en kass men urgullig bild på Karl som heeemskt gärna vill pussa på kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0