Hårfärgning

Kom till lägenheten för kanske en och en halv timme sedan och har fixat med katternas käk och vatten, letat efter hårfärg, slängt i hårfärg och plockat ihop de som ska med tillbaka till lotten. Ska dit efter jag duschat ur hårfärgen för att käka och fika sedan flyttar jag till Svedala i em/kväll. Ska förbi stallet en snabbis innan så Titti får se och ska hälsa på Malin om hon är där. Sen kör de mig till huset och dumpar av mig. ;) Då ska jag börja packa upp allt och sedan ta det lungt med en film framåt kvällen. Imorgon ska jag fortsätta packa upp och sedan umgås med Malin, kanske genomsöka lilla Svedala? x)

Nu ska jag alldeles strax skölja ur hårfärgen och sedan dra mig mot lotten igen. Vi hörs och nästa gång kanske jag uppdaterar er med bilder på huset, stallet och skolan? :D


Kommentarer
Postat av: Varg

bilder ser vi fram emot! ha det nu jättebra! <3

2012-08-18 @ 23:27:06
URL: http://polarisering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0