Shopping med farmor, mys med finaste & promenad med bästa vännen

Igår så cyklade jag till farmor i världens motvind, sedan cyklade vi vidare till hööks. På hööks köpte jag lite saker som jag är tvungen att ha innan jag flyttar. Efter det gick vi en runda på maxi och arge kaj's där jag köpte en dricka och en grå pikétröja . Efter det cyklade vi hem till farmor och käkade lite och pratade massor, sedan planerade vi lite vilken tid vi skulle åka på onsdag för det är hon som kör ner mig och alla mina saker.

Sen när farmor och jag var klara så cyklade jag vidare till myspojken och vi såg först en av mina favvisfilmer, 21 jump street och sen myste vi massor och lyssnade på min tokbra musik och hans dåliga ;) Sen pratade vi massor innan jag cyklade hem runt elva då han skulle ut och jag skulle möta Alice. 

Cyklade hem rätt fort och mötte Alice på våran vanliga plats, sedan satte vi oss på en bänk och pratade MASSOR. Fick välla ur mig allt och hon lyssnade, sa bra råd och bara fanns där. Har verkligen saknat att ha henne så nära.. Vi var ute tills halv två på natten och när jag kom hem packade jag upp sakerna jag köpt och städade av lite snabbt. Sedan hann jag precis starta ett avsnitt av Hart of Dixie innan Johan ringde så då cyklade jag och mötte dom då de var på väg hem från KM. Sedan kom jag hem, kollade klart på mitt avsnitt och somnade sedan stenhårt. 

Detta(+ ett brunt dressyrspö) köpte jag på hööks, har lite saker kvar att köpa men de tar vi i Malmö ist för mina storlekar fanns inte här i Kalmar.

Blå ridväst

Svarta sporremmar med blingbling
Blåa juniorsporrar
Blå Lami-cell transformer hjälm

Kommentarer
Postat av: Daniela - tävlingsryttare

Hej!

Hur länge har du haft Popper? :) Har för mig att jag såg honom på annons för ett tag sedan :)

2012-08-09 @ 23:17:51
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0