Shopping

Idag har jag(mamma) köpt sjuuuuuuukt mycket saker! och neeeeej, jag tänker inte ta bilder på sakerna för jag är lat, det är nästan bara tråkiga saker men väääldigt nödvändiga och det är för mycket saker för att jag skulle orka! Det är skor, hygienartiklar, tvättsaker, regnjacka, skor, hårsaker, duschsaker, enormt mycket skolmaterial(block, pärmar, pennor, post'itlappar, tippexpennor och typ en miljon saker av allt), hänglås och sen har jag säkert glömt hälften av det som köptes. Och det värsta av allt är att allt som behövs är inte köpt än... 

Har även tvättat sjukt mycket och packat en del, men har tvätt kvar att tvätta och alla kläder kvar att packa ner. Sen ska hela mitt rum rensas ut så mamma och Stefan kan ta det. Kan ni förstå att jag är trött och stressad?! Imorgon börjar jag iaf så smått med att packa mina kläder och jag får förhoppningsvis hjälp av Alice! Hon är inte lika lat som jag och känner jag mig själv rätt så kommer det annars sluta med att jag ligger i en hög av kläder och gnäller (yeees, det har hänt innan....).

Nu ska jag iaf fortsätta packa lite och vika all tvätt som tvättats idag + slänga i en ny maskin tvätt. Vi hörs någon gång kära vänner, kommer vara väääldigt stressad dessa dagarna innan jag flyttar då jag har en miljon saker planerat med olika vänner och jag flyttar 09:00 på onsdag morgon!

en bild jag tog från mitt fönster för några nätter sedan, kommer sakna det.. 


Kommentarer
Postat av: Varg

Alltså, oj vad fin bild!

2012-08-10 @ 22:50:58
URL: http://polarisering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0