ta mina kläder, tack

just nu orkar jag inte med mina kläder mer. orkar inte att jag måste tvätta i princip hela min garderob för jag fick rycket och drog ut alla kläder på golvet och blandade med smutstvätt för jag skulle sortera allt och sedan tvätta de jag skulle ha kvar och sedan packa det som skulle med till Svedala. insåg sedan att jag rensade den för ett tag sen så allt passar och är skönt eller bara väldigt snyggt. tror inte ni förstår hur korkad jag känner mig just nu som har insett att jag faktiskt måste tvätta precis allt nu och tro mig, det är MYCKET kläder. så morgondagen kommer spenderas med att tvätta massa kläder, vika det, stryka och tvätta schabrak.

nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv sen ska jag dra ut med mina grabbar!
ni får två bilder till på min finaste katt, bara för hon är toksöt!

Kommentarer
Postat av: who?

TÄVLING! Kommentera bara jag är med så kanske du blir vinnaren!

2012-08-05 @ 20:00:42
URL: http://neliin.blogg.se
Postat av: Frida och Bella

nu har vi dagens blogg på våran blogg skulle vara kul om´du ville vara med!
:)

2012-08-05 @ 20:35:25
URL: http://fridabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0