Favoritgrabbarna & Viggo-film

Var ute en runda på en timme med grabbarna och vi snackade på som bara en och de var verkligen supertrevligt! Edi drog hem till sig runt halv ett och då drog jag och Per hem till mig och kollade på film, drack o'boy och käkade godis. Kom hem för kanske en halvtimme sen då jag gick med honom halvvägs hem(vilket är typ 1-2 minuters promenad då vi bor supernära!). Har hittat en ny kanal på yt som fått mig skratta tills jag nästan gråter så har kollat igenom deras 10 klipp och nu ska jag alldeles strax krypa till kojs efter att ha kollat igenom tumblr en snabbis!

Imorgon står det inget på schemat mer än kanske skridskor på kvällen med Stefan och Wilma ifall jag orkar. Annars ska jag bara vila upp mig och kolla på film antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0