För lite sömn

Sömn senaste dygnen:
Söndag-måndag: 0 timmar
Måndag-tisdag: 2-3 timmar
Tisdag-onsdag: cirkus 6,5 timmar (dvs ifall jag går och lägger mig NU och somnar direkt, vilket jag inte kommer göra utan jag lär ligga och vrida och vända på mig länge innan jag somnar..)

Hehe, jag hade ställt om mitt dygn perfekt och höll det så ett tag tills förrförra helgen när en viss person lyckades rubba det totalt och höll mig vaken till fem med söta ord och sånt. Men ja, får skylle mig själv lite med. Men mitt mål är att försöka ställa tillbaka dygnet nästa vecka då vi är lediga. 

Men nu ska jag krypa i säng och bjuder på några bilder på sötaste som jag pratade med i telefon i måndags!


Kommentarer
Postat av: Jakob-En gay-hästblogg!

Åh så söööt! Hahah sista bilden <3

2012-02-15 @ 23:45:34
URL: http://jakobahlquist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0