Hur kan du..?

Hur kan du säga att allt inte är mitt fel när du inte ens vet vad som hänt?
Hur kan du säga att du förstår när du inte gått igenom precis allt jag gått igenom och går igenom?
Hur kan du säga att jag överdriver när du aldrig känt den smärtan jag känner varenda dag?
Hur kan du säga att du nästan förstår när jag aldrig ens öppnat mig för dig?
Hur kan du säga att du alltid finns där när du inte ens lyssnar när jag behöver prata?
Hur kan du säga att jag alltid borde vara mig själv vad som än händer när du dömer mig så fort jag försöker visa vem jag verkligen är?


Kommentarer
Postat av: Carro

du vet att jag älskar dig hjärtat!

2012-02-21 @ 09:26:58
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0