Skola, serier och pulkaåkande

Försov mig lite idag och blev väckt ett kort tag innan jag skulle åka till skolan. Men kom sådär 30 minuter för sent och det var inte heller något viktigt jag missade så det var okej. Skolan gick snabbt och det var rätt lugna lektioner, vilket är otroligt skönt en fredag när man är trött! När jag kom hem från skolan skottade jag för det har snöat som bara den. Sen gick jag direkt in och kollade på nya Vampire Diaries, Secret Circle och Big Bang Theory. Alltså en del seriekollande!

Efter det gjorde jag käk till mig och Nils sen drog jag på mig fleeera lager kläder för att åka pulka med Alice. Var kallt som bara den men rätt skoj! Sen skjutsade jag hem henne och efter det har jag duschat och resten av tiden har jag spenderat vid datorn. Ska alldeles strax krypa ner i sängen för jag är verkligen supertrött och imorgon står skridskoåkning på schemat. Nu börjar ögonlocken bli väldigt tunga så jag ska passa på att lägga mig innan jag piggnar till!

Till er alla som inte kollar på de serier jag nämnde - BÖRJA KOLLA NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0