Trött på allt.

Måste bara få skriva av mig lite..

- Är jävligt trött på att vara sjuk hela tiden. Jävligt förbannad på att min hosta inte släppt än utan kommer tillbaka och hindrar mig från att somna om ifall jag vaknar mitt under natten även fast jag tagit hostmedicin på kvällen! Hatar att vara sjuk för jag har ingen jävla tid till att vara hemma. Sen fryser jag heeela tiden när jag är sjuk så även fast jag har FYRA täcken och elementet på fullt dygnet runt så ligger jag och skakar innan jag ska sova.

- Är hur trött som helst på detta äckliga väder. Svinkallt och för mycket snö. Hade tre par tights på mig igår och FRÖS!

- Är trött på folk som säger att dom saknar en och inte gör ett piss åt det!

- Är trött på folk som kallar sig vänner och sekunden man behöver dom skiter dom fullständigt i en. Speciellt när man funnits för dom hela fucking tiden men när man själv behöver dom minsta lilla så skiter dom i det och istället för att peppa upp en trycker dom ner en.

- Är trött på folk som tror att dom känner en efter att ha träffat mig EN gång. Ni känner INTE mig och ni har fan ingen rätt att döma mig.

- Är trött på folk som låtsas bry sig.

- Är trött på folk som snackar skit och sprider rykten. Vill du ha något sagt KONFRONTERA personen och snacka inte skit. Det blir fan bara värre i slutet. Och har ni snackat skit om någon ska ni fan stå för det och säga det efter. Annars är ni bara falska idioter - och såna hatar jag.

- Är trött på skolan och allt som har med skolan att göra förutom mina vänner där. Orkar inte alla jävla inlämningar, arbeten och prov vi har. Så jävla trött på det.

- Är trött på folk som är idioter mot alla i sin omgivning och tror att det är okej. Så otroligt jobbigt när det finns såna i ens omgivning och jag blir så otroligt irriterad.

- Är trött på hästmänniskor. Alla som tror dom kan mer än alla andra fast dom egentligen inte ens kan det. Och dom som ALDRIG kan ta tips och lyssna på råd utan de kan göra allt bäst själva.

- Är trött på människor som inte kan stå för vad dom tycker och som har samma åsikt som alla andra. Alltså de som ändrar sin åsikt när de hör vad någon annan tycker.

- Är trött på folk som inte vet ett piss om sitt sk. favoritband eller säger att de älskar band när det inte ens vet vad fucking bandmedlemmarna heter. Eller typ, när dom hört EN låt och säger att det är deras favoritband!


Sådär, nu är klagandet klart för idag. Hoppas ni har en grym dag för de har inte jag!!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv. jag tycker egentligen inte heller att det var särskilt svårt men jag vet ju inte hur det gick ännu :P men jag var så in i helvete nervös, haha! ^^

2012-02-08 @ 19:59:03
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: elwira

verkar som vi är rätt trötta på samma saker, hah!

2012-02-08 @ 22:48:48
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0