Sömnproblem

Om ni tror att jag gått upp såhär tidigt så har ni väldigt fel, jag har inte gått och lagt mig än.

Har inte gjort mycket idag mer än att laga frukost till mig och Alice, chilla vid tvn, lagat lunch åt Nils och Wilma, kollat på film, vikt tvätt, suttit vid datan, surat över snön, gått en promenad med Per och Jocke, suttit vid datorn, kollat ännu mer serie och lyssnat på massor av musik. Nu borde jag egentligen ligga i sängen och försöka vända lite på dygnet med tanke på att skolan börjar imorgon och jag har inte lagt mig tidigare än tre på väldigt länge och de senaste dagarna har de varit mellan fem och halv åtta på morgonen.

Ska alldeles strax krypa ner i sängen så jag iaf sover när mamma och Stefan åker till jobbet, sen går jag upp vid nio-tio och är barnvakt. Sen gäller det att hålla sig vaken tills nio-tio och sedan hoppa i säng och somna direkt. Låter som en bra plan och hoppas på att kunna hålla den. Nu börjar klockan närma sig uppgång för dom så jag ska krypa ner i sängen, hoppas på att kunna somna annars får jag läsa! :)

yes, saknar sommarnätterna tokmycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0