Sträckt nacke, muskelknutar & kall kropp

Var ute på en promenad med en vän för snart en timme sen, men jag fryser fortfarande. Klarar verkligen inte av kyla och de tar en evighet innan jag blir varm.. Tänkte försöka sova men det är otroligt svårt för mig att somna för jag har sträckt en muskel i nacken/fått en muskelknut. Har en uppe på vänstra sidan av nacken, en mellan skulderbladen och en i mitten av ryggen på höger sida. Vilket gör det svårt att somna för hur jag än vrider och vänder på mig!

Har iaf smort in ryggen och nacken med tigerbalsam, tagit smärtstillande och ska gå och lägga mig så fort de börjar verka. Tänkte egentligen vara uppe idag men febern har börjat släppa lite så jag börjar bli sovtrött. Ska upp runt sju imorgon för att åka till stallet tidigt. Hoppas verkligen på att jag inte blivit sjukare och att hostan släpper lite till annars får jag inte åka till stallet. Så jag håller tummarna för att de iaf släpper lite till för jag vill verkligen upp till stallet.

Ska förresten vara hästvakt till Monne från imorgon fram till söndag och ska rida två av dagarna så hur jag än mår på fredag så ska jag upp till stallet. Poppe ska jag försöka rida igenom helt också och vara stenhård med att han inte får smita undan och öka hela tiden. Ställa mer krav på mig själv och rida bättre :) Nu börjar min ryggsmärta försvinna lite av smärtstillandet så jag ska krypa ner i sängen och lyssna på musik! Vi hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0