My taste in music is perfect.

Jag älskar musik, älskarälskarälskar. Går inte ens att förklara hur mycket jag älskar musik men man kan väl sammanfatta det som så att jag ALDRIG(!!!!!) skulle klara mig utan det. Skulle jag få välja på att vara blind eller döv så skulle jag välja blind i alla lägen. Musik är bra till allt och jag lyssnar på det 90 % av min vakna tid och vääldigt ofta när jag sover. De kan sätta ord på mitt humör och mående bättre än vad jag någonsin skulle kunna göra och det kan få mig att må så otroligt jävla bra. Bättre än någon eller något annat..

Och min musik smak är som det står i rubriken perfekt, lyssnar på så himla mycket och lite till. Det är en liten söt blandning med lite av varje. Och nu till meningen med detta inlägget, tips på otroligt bra låtar. Skulle kunna göra listan millång men det får räcka med lite spotifylänkar nu och sen om detta är uppskattat eller jag vill så kommer det fler! :) Så lyssna och njut kära vänner!

The Used – All That I've Got
Panic! At The Disco – Trade Mistakes
The Weepies – Nobody Knows Me At All
The Weepies – World Spins Madly On
The Middle East – Blood
Solander – Porch Sitting Song
Markus Krunegård – London
The Kooks – Naive
The Maine – Misery
The Tough Alliance – Koka-Kola Veins
The Majority Says – 114
Jet – Are You Gonna Be My Girl
Greg Laswell – Comes and Goes
The Kills – U.R.A Fever
Benny Benassi – Cinema feat. Gary Go - Skrillex Remix
Foals – Spanish Sahara
I Blame Coco – Caesar
The Used – The Taste Of Ink
Kina Grannis – Fast Car (feat. Kina Grannis)
The Kooks – Naive
The Smiths – There Is A Light That Never Goes Out
Augustana – Hey Now



Kommentarer
Postat av: elwira

musiiiik <3<3<3<3<3<3 förstår inte folk som kan leva utan de alltså

men har du spotify? isf kan du väl lägga upp länk till din lista, eller lyssnar du på itunes eller något sånt? :D

Svar: Musik är BÄST!!
Ah, jag har spotify men bygger på min nya lista nu och lovar att den kommer upp direkt efter den är någorlunda klar!! :D
majja bergdahl

2012-07-07 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0