Världens bästa syster

Kom hem för ett tag sen efter att ha cyklat nästan hela vägen in till stan för att möta upp min syster och skjutsa henne hem. Ville nämligen inte att hon skulle gå ensam hem och hon är trött efter jobb och det var kallt ute. Nu sitter jag och lyssnar på bästa listan och fryser, ska alldeles strax hoppa i säng för insåg precis att jag ska upp innan tio och åka till läkaren imorgon.. Efter eller innan ska jag möta upp Alice en snabbis i stan sen ska jag kanske käka med Nils och Johan på Thai Silk, beror på hur trött jag är! Börjar nämligen känna mig lite krasslig så orkar inte med så mycket..

Men nu måste jag skutta i säng om jag ska orka med att gå upp så himla tidigt. Eftersom jag är så snäll får ni lite fina gifs på snyggisar, de bilder som jag använt/använder eller ska använda som bakrundsbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0