Trelleborg & grillchill

I helgen befann jag mig i Trelleborg, sådär en halvtimme kanske från mitt nya hem (förhoppningsvis iaf). Kändes liksom bra att vara där och det känns skönt att jag är ännu några steg närmre min flytt och så.

Åkte dit för det var kattutställning men jag lyckades klämma in en del annat men det är lite hemligt tills jag får se hur de blir! Hehe, inte ens mina vänner vet vad det är så.. Men Trrrellebåj var trevligt, tjänade lite pengar, tog mysiga strandpromander på kvällarna och bodde i en mysig stuga. Fick även rätt mycket plugg gjort så jag är nöjd! Var även skönt att komma bort från Kalmar och all stress här vilket i sitt gjorde mig mycket mer säker på att jag faktiskt vill bort. Inget illa mot mina vänner alls men jag passar inte in i Kalmar längre, trivs inte alls lika bra här och det känns knappt aldrig som hemma längre..

Ikväll har jag grillat med mina vänner, det var så otroligt mysigt så de finns inte. Och jag var på mitt gamla vanligt flummiga humör och flamsade som bara den, krattade tills magen gjorde ont och tårarna nästan rann. Det är så de ska vara sommarkvällar som dessa! Fina vänner och kompisar, go eld och massa prat. Vi körde även kurragömma med dunk och jag vann. För jag är ninja! Kom hem för sådär en halvtimme sen skulle jag tro och har precis kollat lite på tumblr och lyssnar nu på underbar musik och sjunger lite. Ska alldeles strax krypa i säng och hoppas på att inte vakna under natten med massa gosigt näsblod.. Lovar att ni ska få lite bilder från helgen och sen kanske jag slänger upp några från min systers bal!

Nu ropar iaf sängen och imorgon står det plugg, seriekollande och häng med fina vänner på schemat!

image

Kommentarer
Postat av: elwira

krattade du tills magen gjorde ont? hahahah hehehe sorry men älskar stavfel <3

2012-06-17 @ 01:54:53
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0