Farmor, Danmark och ponnyn

Imorgon ska jag iväg till farmor direkt efter skolan, ska käka lite pizza, prata om allt och inget och kanske kolla på en film? Lite myspys helt enkelt. Hänger väl där framåt kvällen sen ska jag kanske träffa en liten fin person, om jag känner för det eller nåt.. Sen ska jag hem och hoppa i säng så tidigt som möjligt.

På lördag morgon står klockan på 04:00 (runt den tiden brukar jag lägga mig för att sova på helgerna..) och sen ska jag, mamma, Stefan, Wilmis och Lenny åka till Danmark för kattutställning. Antingen lämnar vi honom där eller så åker han med hem, jag hoppas på det andra alternativet men vågar inte hoppas för mycket.. (komplicerad situation) Jag ska iaf vara assistent för första gången, håller tummarna för att hamna hos någon svensk eller engelsk och ingen dansk för då kommer jag vara tvungen att anstränga mig för att inte börja asgarva varannan sekund.. (a) Kommer hem framåt natten med lite extra pengar i fickan och förhoppningsvis min söta lilla Lenny tillbaka hem.

På söndag ska jag upp relativt tidigt och hoppas på att mamma kanske orkar följa med upp till stallet för att ta nya ridbilder, eller om någon annan kan! Annars blir det att rida ut till fårhagen och galoppera av honom lite och sen trimma igenom honom! Han behöver gå ner i vikt så det blir en del galopp upp i backen. Ska iaf inviga lindorna ifall det inte är supergeggigt och kanske ett nytt schabrak om det är rätt färg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0