Inbjudningsfix

Var totalt ofokuserad i skolan så allt gick in genom ena örat och ut genom andra, kände nästan för att gå hem i slutet av dagen men bet ihop och var kvar hela dagen. Efter skolan åt jag avokado och sen lite b&j, drack kaffe och kollade på O.C. När det var slut bäddade jag ner mig i soffan och halvsov med Bruce på magen, när resten av familjen kom hem gick jag istället upp på mitt rum och fortsatte sova ett tag (värt). Sen var det sjukt god mat, jag käkade hasselbackspotatis och sparris och dom andra åt något kött med, stööööört gott.

Efter goaste käket kollade jag lite på hockey sen var det inbjudningsfix med Wilmis som gällde. Bon Iver och Mumford & Sons fick vara sällskapet och jag och lillasyster gjorde nog världshistoriens snyggaste inbjudningskort (okeeeeeeeeeeej, jag överdrev, men dom var fortfarnde snygga). När jag sedan fikat och snackat lite med Linnis gick jag upp på mitt rum där jag mest suttit vid tumblr och lyssnat på gryyyyym musik. Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och läsa lite med musik i lurarna och en tokgrym kille att smsa med :)

Åh, haha måste bara berätta sötaste som hände i skolan idag! Bella och jag stog i matsalen och väntade på de andra töntarna när tre små tjejer kom och skulle ta sina jackor. En av dom stannar och kollar på mig sen säger hon rätt så högt till sina vänner "Kolla vilken fin tjej" sen pekade hon på mig och dom tre ställde sig och glodde på mig ett tag. Sötungar som gjorde min dag!♥


Kommentarer
Postat av: elwira

ahh den där lilla ungen....de va jag 0.0 haha nä men seriöst du är asfin c:

2012-03-20 @ 10:01:48
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0