Tisdag, onsdag, torsdag & fina bilder

Tisdag: orkade inte gå till skolan för allt kändes sämre än sämst och hade jag fått minsta lilla press på mig hade jag brytit ihop. Alice plingade på min dörr lite efter halv nio utan att det alls var planerat. Men jag och min kära gudmor hade bra snack och så. Gjorde lite lunch till oss och så innan hon drog sig mot skolan och jag satt fixade i köket och kollade på serie. Senare framåt kvällen gick jag och Per ut på en promenad, vi käkade calippo shots och fick värsta sockerkickarna.

Onsdag: var hemma även då för jag hade sån extrem huvudvärk när jag vaknade att jag trodde att mitt huvud skulle explodera. Satt och kollade på lite serier och så innan Alice, Louise och Erica frågade om jag skulle med in till stan och sola. Fick sådär tio minuter på mig att slänga på mig andra kläder innan de kom och hämtade mig. Solade lite solarie och träffade på en gammal och väldigt fin vän. Åkte sedan med hem till Alice där vi snackade ett tag innan vi begav oss till stallet. Ponnierna skulle skos och Björn var lite sen så vi stod och borstade rätt länge innan och myste. Klippte lite på Poppes svans som blivit väldigt lång och lite för sliten, så nu är den fluffig och fräsch! Red sedan i pdn och sen åkte vi hem. Jag åt, kollade lite serie och satt sedan vid datan rätt sent in på natten.

Torsdag: vaknade med extrem huvudvärk igen så jag somnade om igen och sov rätt länge. När jag väl orkade dra mig ur sängen gick jag istället ner till soffan där jag kollade på lite tv och myste med Bruce. Städade av i köket och lagade sedan suuuuupergod mat. Åt det vid tvn innan jag drog på mig vanliga kläder och kollade busstider. Åkte sedan bussen in till stan och gick in på H&M där jag träffade Rebecca och snackade lite. Gick sedan vidare till solariet och solade ett tag. Tog bussen hem lite efter fem och köpte lite saker på konsum sen tog jag en längre väg hem och satte mig nere på en av bryggorna ett tag. Otroligt vackert väder och det var så pass varmt och frusna jag bara behövde skinnjacka. Gick sedan hem, åt supergod middag och tog sedan en dusch. Nu ska jag alldeles strax kolla senaste OTH och sen ska lite tatueringar fixas innan jag kryper ner i sängen och läser lite innan jag sover :))


Kommentarer
Postat av: Varg

Mycket god lunch!

2012-03-22 @ 21:16:51
URL: http://polarisering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0