"She needs to sort out her priorities." - RW

Imorse konfirmerades mina konfirmander, okej mina konfirmander lät lite creepy.. Men iaf, de konfirmanderna som jag varit ledare åt nästan ett år. Dom var superduktiga och de var riktigt kul! :)) Gick sedan hela långa vägen hem med Per och Fia. visst, det är inte så långt men det har varit otroligt kvavt i luften och MASSA björkpollen på hela marken så jag har inte haft lätt för att andas och näsan och ögonen sattes igång som kranar när jag gick ut.. Men hem kom jag iaf och då var jag toktrött och huvudet värkte så jag åt en majskolv sen la jag mig i soffan. Låg där rätt länge och efter lite slappt tvtittande startade jag älskade Harry Potter. De vises sten för er som inte kopplar citatet som står i rubriksrutan! ;) Kan även tillägga att jag kan alla repliker i Hp-filmerna, lagom sjukt?

Nu sitter jag här och ska alldeles strax byta om från min otroligt slappa outfit och fixa håret lite sen ska jag cykla in till stan med Per. Hehe, cyklar mest för att jag hatar bussar och vill slippa att utmana min "fina" bacillskräck när det är onödigt.. Vi ska till stadsparken, grilla, chilldricka och bara ha det allmänt fint med lite andra underbara människor. Jag har lite småbråttom nu så vi får höras, tar kanske med mig lilla kameran om jag orkar(/hittar den lilla kameraväskan)! :))



Kommentarer
Postat av: Henny - blogg om livet på nybyggd hästgård!

SV: Usch, det kan man knappast tro ;) men hoppas du inte blev sjuk nu i efterhand i alla fall! =)

2012-05-26 @ 21:06:53
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0