fuck livet

jag orkar inte med allt.
jag orkar inte med något.
fuck allt, låt mig bara vara.

jag har insett att jag är en jävla ensamvarg rätt igenom. jag trivs bäst själv och fungerar fan bäst själv. med andra så blir allt jobbigt och man måste anpassa sig så jääävla mycket. önskar fan att jag kunde bo i en liten jävla stuga mitt ute i ingenstans där ingen jävel kan hitta!!!

förlåt för att jag är så sjukt jävla sur men jag blir bara så förbannat trött på att få skit fast man inte gjort något fel. och sedan ha en lång hemsk diskussion som inte leder någon jäkla vart. jag orkar seriöst inte och just nu vill jag bara gräva ner mig i ett hål och hoppas på att dö.


Kommentarer
Postat av: a

fin blogg!

2012-11-08 @ 08:45:30
URL: http://annye.blogg.se
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-11-08 @ 13:25:42
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0