if you want me, why go?

The xx – Stars

vaknade i morse när min syster gick upp och kände mig krasslig men sket i det och tvingade mig själv att somna om. sen när mitt alarm gick igång kände jag mig ännu sämre.. helt seg i kroppen, värk i magen och en huvudvärk som var heemsk! stannade hemma idag för att vila upp mig men mår fortfarande inte helt hundra trots att jag spenderat hela dagen i sängen och soffan och knaprat tabletter, druckit te med massa honung och druckit massor av vatten.

jag ska fortsätta tycka synd om mig själv ett tag till sedan ska jag klä mig riktigt varmt och ta en promenad med louise. måste ta in posten hos farmor så kombinerar det med att promenera med louise :)

saknar min fina pojk♥

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

grymt fin blogg! :D

kolla gärna in min blogg om du har tid över! :)

2012-11-18 @ 18:37:46
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0