livet på en pinne

från klockan 12:00 till 18:00, måndag till fredag är jag på cheval. give or take liksom, ibland kommer jag senare och ibland går jag senare men någonstans där emellan är jag där. så vill hästfolket här hälsa på kan ni ju passa på att kolla in all snygg utrustning medans ni snackar med mig. litet tips bara. innan är jag kanske i stallet, sover eller gör något annat. efter är jag ibland i stallet, nördar vid datorn, gör nödvändiga saker och umgås med vänner.

så är livet på en pinne typ. imorgon ska jag nog till stallet innan jag drar till cheval och då ska jag försöka passa på att rida ut! sen är det skräckiskväll hos steffie så antingen sover jag där eller kommer hem seeent. nu ska jag försöka sova. ha det bra och alla som vill ses får fasen höra av sig, pallar icke med drygt folk som tjatar om att ses sedan skiter fullständigt i det :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0